söndag 4 oktober 2009

Vilken kul helg!!

Igår var det soffhäng på hög nivå, eller låg kanske man ska säga. haha..
Pizza, naturligtvis. Någongång på kvällen hade både jag & Rebecka äntligen masat oss in i duschen.
Klockan 22, exakt säger min kära kamrat; Ska vi gå ut? Varpå jag frågar om vi ska röka. Meh, gjorde vi ju nyss. Nä, då menade hon ut. Som ut på stan.
Ja, va fan. Sagt & gjort! Från att ha suttit i pyjamas/mysbyxor så förvandlades vi på en knapp timme återigen till partyprinsessor. ;D



Blev igen en riktigt jävla skitkul kväll, som var helt & hållet oplanerad.
Träffade lite kul människor å tjata med. Dansade & drack Strawberry Daquiri.
Skrattade & hade allmänt kul! Träffade en snubbe. Jag tror & hoppas att vi kommer ses igen & han får namnet Vadstena. haha.. Han var på besök hos sin kusin som vi sen hamnade på efterfest hos. Hemma nångång tidig morgon..

Nu är klockan säng & jag har tagit disken & duschat. Galet trött..
Rebecka åkte för en timme sen eller så. Vill bara säga;
TACK, gumman, för den här helgen!! Verkligen varit skitkul!!

Imorgon är det jobb igen & sen in till stan. Få akupunktur, lämna tillbaka lite felköpta kläder. Fixa mina brillor, dom är helt snea & vinda. Sen träffa Rebecka, Pia & Gunilla för bio. Blir kul!

Men, nu räcker det för idag.. tjena..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar