torsdag 8 oktober 2009

Julmässa

De sista dagarna har varit för jäkla jobbiga, men fan så kul vi haft ändå!
Två tjejer till som jobbar i köket & två yngre tjejer som hjälper till där det behövs & sammarbetet funkar kanon!
Serverat ca 850 personer på två kvällar.
Dock känner jag att kroppen är S L I T E N nu.. Å förkylningen är tillbaka. Hoppas dock att det inte blir lika illa som förrförra veckan. :(

Natten mellan tisdag & onsdag tillbringades på Hotell Stenkällaren i Skara. Ett litet hotell med världens mysigaste sällskapsrum. När vi kom till hotellet på natten, blev det lite samkväm & relax i sällskapsrummet.



Vi var 7 styck & en efter en droppade av, men jag va så uppe i varv & även kvällens ståupp-komiker. Vi satt kvar & pratade länge. Kul killen, den där Fredrik Ekdala. Å så gillar jag hans dialekt. Han är från Kristianstad, Skåneland. Me like! :)

Onsdagens mässdag förflöt fint & vid 0030 var det äntligen hemfärd!!
I säng vid 0230 här hemma i min egen säng..

Vaknade halv nio & lite allmänt öm i hela kroppen. Men det är det helt klart värt!
Om ett par timmar ska jag iväg å få lite akupunktur & lämna tillbaka de felshoppade kläderna från förra veckan.

Imorgon är det jobb igen & även i helgen. HOPPAS HOPPAS, förkylningen håller sig i schack den här helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar