lördag 3 oktober 2009

Shit i baljan!!

Faan, vilken kul kväll vi hade!
Började på 8 glas där vi mötte upp John & hans kompis Pär. Stackars Adam hade fått stå ute å vänta på oss ca en halvtimme. Men, jag sa faktiskt innan på kvällen att åk inte in för tidigt, för vi lär dröja.

Tog lite buffé på stället & sen vidare. På tok för mycket folk!
vidare till Centrum där vi bara satt å ljummade. Lite gott rött & lökringar. Mums!
Senare blev det Velvet. Vårat favvoställe! Mycket bra musik, förutom att de envisas med å spela Michael Jackson. =(

Träffade på massa kul folk. Å en mindre kul. Henke som jag träffade i vintras & som jag gav en ny chans i våras, var där. Han saknar mig. Å tänker på mig. Mm, men du är ändå ett arschle, Henke! Men visst, några kramar & ett par småpussar blev det. Dock inte mer. När han ville ha mer, sa jag nej & drog mig bort. Så det så! Harregud, han har väl för fan fått så många chanser. Men, han vill hellre sätta jobbet före, å då får han väl leva ensam.

Träffade en himla kul tjej på toa igår. Hon heter Johanna & har sin kille här i stan. Hon kom från typ, Dalarna eller så. Hon gillade mig & Rebecka rejält & ville väldigt gärna ta en fika nån gång när hon är här. Klart vi kan! :)

Massa kul flirtar igår.. ;) En snygg mörk kille som va från England eller så. En finsk man som inte pratade svenska. Fick bli engelska där också. haha..
Tror nog Adam hade önskat att jag skulle flirta med honom, men så blev det inte. Vi är vänner & där kommer det stanna.

Å nu ligger vi i soffan här hemma hos mig. Rebecka-tullan sover gott. Hade tänkt vila jag också, men måste nog skicka över bilderna från igår.
Har även sett till å ta "efter"-biler. haha..

Kort sagt, faan va kul jag hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar