lördag 10 oktober 2009

:.(

Det här är rätt var rätt jobbigt, må jag säga.
Meddelade Rebecka att hon inte behövde va här när Kalle kom, men ATT jag är glad att hon var.
Vi hade bestämt att han skulle komma vid 17. Han kom vid 1930. Gissningsvis för att jävlas med mig, för han vet hur noga jag är med tider. Ett hej i dörren & jag räckte över kameraväskan. Han tog ett steg fram för att krama mig & jag backade. Inte lönt, för han tog ett steg till. Mm.. blev ingen pungspark, men en hård, hård kram. Jag drog mig undan ganska fort för det där klarade jag inte av. O N T
När jag bad honom gå, log han & sa att jag vet vart han finns.

Ledsen, Kalle, men det vet jag inte. Jag har tagit bort från msn & tagit bort hans tre telefonnummer. Nu har jag lagt mitt sista kort.
Nu tar vi nya tag & kommer över det här.
Är faktiskt som jag nämnt innan. Jag har helt klart lipat fler tårar för den här snubben, än när jag lämnade exsambon. Hur kommer det sig..? Eller nej, det spekulerar vi inte i. Alls.
I´m moving on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar