lördag 10 oktober 2009

Kommer bli jobbigt

idag kommer Kalle & hämtar sin kamera idag. Hade världens sms-diskussion igårkväll & naturligtvis blev jag ledsen. Kalle är den killen jag tyckt mest om på väldigt länge. Har tagit lång tid för mig att inse att jag inte betyder lika mycket för honom. Rätt jävla jobbigt.

Försökt hålla lite distansierad kontakt sista tiden, men det funkar dåligt. Så, igår meddelade jag att jag vill göra slut på vår vänskap när han hämtat kameran. Lill-kameran, som vi så kärleksfullt kallade den i augusti. Det var tider det!! *kräks*
Jag hörde på hans sms att jag blev överraskad & säkert lite ledsen, men det spelar ingen roll. Jag måste göra detta. För min egen skull. Ingen har en ärlig chans att komma i min närhet så länge Kalle finns kvar i mitt liv. Fy fan.
Är väl här om en timme eller så, han skulle inom sina päron i Ulricehamn. För fan bättre han tagit dom efter att han varit här!

Ikväll kommer Rebecka tillbaka med min tvätt. Snälla, gulliga, rara du!! T A C K!!!
Jag brukar inte va slarvig med varken hem eller tvätt, men nu har jag varit det. Tom så jag fick köpa nya strumpor häromdagen för jag hade verkligen inga rena. haha..
Men, idag är allt tvättat i Norra. Förutom lite handdukar & sängkläder. Det tvättar jag själv nu.

Rebeckas kamrat R kommer & ska laga middag åt oss ikväll. Han vet att jag inte mår bra, så han får skylla sig själv om han får en släng av det här. :P

Men, först är det Kalle som gäller. Att göra slut är mitt beslut & om jag känner honom rätt så kommer han va extra gullig idag. Fick ett mms för en stund sen. En bild på en logga. ROXY. Hans namn på mig & första delen av namnet till vår fiktiva restaurang. Jaa.. DET va fanimej tider, när vi tokplanerade restaurangen som skulle heta RoxyKarma & ligga i centrala Oslo. Kul vi hade när vi planerade menyer & miljöer.
Nåväl, slut med självömkan. Tiden med Kalle har varit förbaskat kul, sällan har jag skrattat så mycket med någon. Hjälps inte. Det är för mitt bästa som jag bryter idag. Vill att han ska komma nu. Å när han kommer, vill jag både krama honom & sparka honom på pungen. Hårt. Jättehårt. Både kramen & sparken. Jävla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar