tisdag 20 oktober 2009

Nu kan han allt komma hem!!

Jo, det var ju så att jag bestämde mig för en katt där i Månsarp i fredags.
Saknar verkligen att ha sällskapet av en katt.

Så.. idag har jag varit & handlat.



Och han som ska flytta hit, är denna lille ljuvliga varelse!
Hemm.. här skulle då ha varit en bild. Men, det verkar vara fel på bilderna som hans kattmamma skickar till mig.
Nåväl. På torsdag kommer det bild iaf!! :D :D :D

Ämnesbyte. Imån ska jag ta sprutan. Fy för djävulen.
Men, jag anser att de rekar oss att ta sprutan av en anledning.
Då kommer jag också ta den. Iiihhhhh...
Har redan bett sköterskan att ta fram Emla-krämen. Hon skulle låna barnens. hihi.. :P

5 kommentarer:

  1. Whiskas - om katten själv får välja

    SvaraRadera
  2. haha.. såg det också!!
    Får hoppas han gillar det..

    SvaraRadera
  3. Whiskas - Om Sofie själv får välja :))

    SvaraRadera
  4. Hrmm.. kanske är med mig som med barn.
    Dras till glada färger..?

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja rosa är ju din färg =)

    SvaraRadera