torsdag 22 oktober 2009

Vi är hemma nu!! :D

liten signatur

Jag & Felix är hemma nu. Det skriks halva tiden & halva tiden inte.
Vi är nu i soffan. Han travar omkring. Såklart. Nyfiken. Rädd. Säkert skitledsen & vill ha sin mamma.
Jag kan inte göra så mycket. Jobbigt, men jag tror visst att det löser sig snart.
Víll väldigt gärna bli klappad & kelad. Å det kommer han bli!
Verkar lite lugnare på en gång här & visar tendens till att lägga sig, men vågar inte helt. Felix-gubben..
Vi kommer få det bra.

Nu hittade han sladden till modemet. Hjälp. hihi..

Inte så lätt å fota honom när han inte är still, men..



Nu är han å klättrar på mig. Mys.. å knorrar. Å lägger sig ner en del. Men snabbt uppe igen..

2 kommentarer:

  1. Mysigt... och vad din sida håller på att bli fin! Var bara tvungen att skaffa en räknare själv =)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag kunde tacka för komplimangerna, men det är Nadde Naddelino som fixar.
    Gullunge! :D

    SvaraRadera