måndag 5 oktober 2009

Biokväll med tjejorna

Idag var det äääntligen dags för oss att se Flickan som lekte med elden!
Dröjt på tok för länge..
Jag, Rebecka, Pia & Gunilla var det som kom med andan i halsen in i salongen.

Här har vi min kära moffa-vän som plockat till sig allt vi köpt å snaska på.. :(



Kan säga att nu när vi sett tvåan, så längtar vi än mer efter trean. Måtte den komma snart! Blev en runda till McD efteråt för lite kvällis & eftersnack. Mys! :)

För övrigt har det vatt en bra dag, tycker jag.
Var hos akupunktören & fick en omgång nålar i ryggen. Har tid på torsdag också.
Lär behövas.
Imorgon är det dags för den årliga julmässan som jag är med å jobbar på.
Vet det blir slitiga dagar, men himla kuliga! Ska bli väldigt kul å jobba med Anna-Karin & Anneli igen.

Så.. nu blir det ingen dator på några dagar.
Mitt fina akvarium på fejjan har jag lämnat över till Sus på jobbet.
Tack, vännen, för att du hjälper mig. Även om det var lite motsträvigt att du sa ja. :P
Lungan, jag skulle lätt göra samma för dig! haha..

Lite msn med Vadstena nu på kvällskvisten & till dig vill jag bara säga att jag vet ju att du snappade upp adressen hit & börjat uppdatera dig om mitt liv..
- Ta du ditt lilla anteckningsblock & ...!! haha..
Nädå.. kram på dig

Hörs på tordag, vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar