torsdag 1 oktober 2009

Blogg vs Facebook

Måste säga att sen jag började med Fejjan, så är det inte lika kul å blogga.
Alltså, jag mår rätt bra. Helt över är inte förkylningen, men det tar väl ett tag.

Har gjort dagens goda gärning idag iallafall. Syrran hittade en kjol på HM som hon önskade att jag åkte å köpte för att sen skicka den till henne.
Den är med posten idag, så jag hoppas att hon har den imorgon! :)

Gäller å hålla sig frisk nu, för imorgon är det dags för en After Work med Rebecka & en kompis vid namn John. Jag har också bjussat med en snubbe från vården, Adam. Adam & jag har bra kontakt & kul att han ville hänga med ut.

Slutar klockan 14 imorgon & då är det bussen in till stan för ett besök hos sjukgymnasten. Kommer få akupunktur i ryggen. Lite besvär, och vet att nästa veckan i samband med julmässan som jag ska jobba på kommer bli ONT I RYGGEN!!
Men kommer bli kul ändå. Blir fjärde året som jag jobbar där & det är fanimej å bekänna färg! Jobb från tidig tisdagsmorgon till sen natt. Upp igen tidigt tidigt & jobb till sena natten. Räknar väl med att va hemma runt 03 natten till torsdag.
Som tur är, är jag ledig torsdagen. Skönt..

Å fram för allt ska det bli kul å jobba med de jag jobbade med förra året. Jag vet att vi blir samma gäng. =)

Nu dags för duschen & sen sängen.. Eller.. inte!! Men vill komma i säng runt 22 idag iaf. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar