torsdag 2 juni 2011

Usch

så ledsen jag är.
Inte klokt . Tjafset vid julas är inget. För mig så var det verkligen ett slag i magen. Lika oväntat som ett askmoln från Island.
Surprice, här har du!

Konsekvensen blev bra i alla fall. Tre fylleragg är borttagna ur telefonboken.
Jag är så ARG ARG ARG!!! Besviken. Ledsen. Trevlig jävla helg önskar jag ER!

Själv tänker jag jobba imorgon också & sedan är det helg. Jag tänker förlusta mig som aldrig förr & tänka på tattoon som jag planerar att göra. Kom sen & säg att jag inte bryr mig!!

6 kommentarer:

  1. Jävla dramaqueen, väx upp! 3 ragg borta, 18 kvar..
    Trevlig helg på dig med

    SvaraRadera
  2. Men Kristina!! Va i helvete va de för en jävla kommentar då??
    Vem e de som ska växa upp, egentligen? Kanske du, som reagerar å skriver på de viset?!
    Riktigt illa, jävla onödigt påhopp!

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med Rebecka.
    Dramaqueen? För att jag skriver i min egen blogg, om sådant som angår mig?
    Eller för att jag var ledsen? Är det det som var att dramaqueena?

    SvaraRadera
  4. Haha Sofie - du har alltid och kommer säkert alltid att vara en dramaqueen!

    SvaraRadera
  5. Åhh, Anonym sa det. Tufft. ^^

    SvaraRadera
  6. Har bara ett ord på tungan. Terapi!

    SvaraRadera